Subscribe:

Ads 468x60px

SELAYANG PANDANG.

Blogroll

HARI : JUMAAT, AHAD DAN SELASA MASA : SELEPAS SOLAT MAGHRIB PENCERAMAH : USTAZ MAHADHIR (JUMAAT MINGGU 4), USTAZ MUHAMAD HAFIZ ABDUL HALIM (AHAD : MINGGU 1,3&4), USTAZ AHMAD YAHYA, USTAZ BAHRUM ( (MINGGGU 1 & 3) DAN USTAZ YUSUF MAHMUD (MINGGU 2 & 4). SEMUA DIJEMPUT HADIR >>> JIMAT MASA, JIMAT TENAGA. TOPUP SENDIRI, BAYAR BILL SENDIRI.. SEMUA BUAT SENDIRI. WHATSAPP 0195737375. SATU PERKONGSIAN UNTUK KEMUDAHAN, BUKAN LEBIH KEPADA KEUNTUNGAN PERIBADI. .

Wednesday 9 June 2010

Teratak Impian - plaster Siling Pula.

Rabu 07/07/10 - Masuk hari ni hampir 2 minggu Nuat masuk tapak, menjalankan kerja-kerja plaster siling rumah. Namun demikian, hati tak keruan sebab ada beberapa bahagian dalam rumah yang masih "bocor". Namun kerja ini "terpaksa" diteruskan.....Osman sudah dua minggu jg tak masuk tapak. Risau....sekiranya esok dia gagal masuk tapak...tukang baru akan dibawa masuk...yang pasti, sudah ada tukang minat nak sambung kerja2 yg tertangguh..Plaster siling sudah sampai ke bahagian tengah...


Selasa
15/06/10 - Setakat hari ini , tukang sudahpun mula memplaster tiang rumah. Bahagian sebelah dalam secara dasarnya sudah habis diplaster, ruang 3 tandas diplaster kasar sebab nak pasang mozek sampai atas. Tiang depan hari ni akan habis dan akan disambung ke tiang belakang pula...ada 2 saja tiang belakang.



Setelah sekian kali meminta agar tukang menyegerakan untuk memplaster bahagian atas bumbung depan dan tepi, akhirnya siap juga. Saya tak pasti adakah item-item yang ditampal disitu membawa maksud tertentu, sebab saya main belasah saja letak. Itu saja aksesori yang nampak cantik masa pi tengok kat kedai Conic yang terletak di Hutan Kampung. Apa2pun sekiranya ianya ada maksud yang tak berapa cantik dipandang mata anda, sila kemukakan....saya sedia mendengarnya.

Sekarang ni dalam peringkat akhir untuk membuat pilihan, tukang mana saya nak serahkan kerja2 untuk melakukan kerja2 plaster siling. Harap2 semuanya berjalan akan lancar. Sama2lah kita mendoakannya, Amin.

0 comments:

Post a Comment

Satu Percubaan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...