Subscribe:

Ads 468x60px

SELAYANG PANDANG.

Blogroll

HARI : JUMAAT, AHAD DAN SELASA MASA : SELEPAS SOLAT MAGHRIB PENCERAMAH : USTAZ MAHADHIR (JUMAAT MINGGU 4), USTAZ MUHAMAD HAFIZ ABDUL HALIM (AHAD : MINGGU 1,3&4), USTAZ AHMAD YAHYA, USTAZ BAHRUM ( (MINGGGU 1 & 3) DAN USTAZ YUSUF MAHMUD (MINGGU 2 & 4). SEMUA DIJEMPUT HADIR >>> JIMAT MASA, JIMAT TENAGA. TOPUP SENDIRI, BAYAR BILL SENDIRI.. SEMUA BUAT SENDIRI. WHATSAPP 0195737375. SATU PERKONGSIAN UNTUK KEMUDAHAN, BUKAN LEBIH KEPADA KEUNTUNGAN PERIBADI. .

Sunday 19 September 2010

Teratak Impian - Pasang Tiles la Pulak.

Setelah sekian lama menunggu dan membuat pilihan tukang dan juga tiles, akhirnya pada 15 Setember 2010 tukang tiles seramai 4 orang telah memulakan kerja mereka. Bab tile..pening kepala juga nak pilih.....entah laaaa...Last2 sekali kebanyakkan tile White Horse yang terpilih, yang lain ada laa juga tiles China..


Selain tukang tiles masuk tapak, tukang plaster siling juga telah masuk ke tapak rumah aku kembali. Dalam tempoh cuti "Raya" cable api yang menghubung sumber ke rumah aku, dilanggar oleh lori yang bawa mesin padi...so terputus laa pulak. La ni tiada bekalan api.

0 comments:

Post a Comment

Satu Percubaan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...