Subscribe:

Ads 468x60px

SELAYANG PANDANG.

Blogroll

HARI : JUMAAT, AHAD DAN SELASA MASA : SELEPAS SOLAT MAGHRIB PENCERAMAH : USTAZ MAHADHIR (JUMAAT MINGGU 4), USTAZ MUHAMAD HAFIZ ABDUL HALIM (AHAD : MINGGU 1,3&4), USTAZ AHMAD YAHYA, USTAZ BAHRUM ( (MINGGGU 1 & 3) DAN USTAZ YUSUF MAHMUD (MINGGU 2 & 4). SEMUA DIJEMPUT HADIR >>> JIMAT MASA, JIMAT TENAGA. TOPUP SENDIRI, BAYAR BILL SENDIRI.. SEMUA BUAT SENDIRI. WHATSAPP 0195737375. SATU PERKONGSIAN UNTUK KEMUDAHAN, BUKAN LEBIH KEPADA KEUNTUNGAN PERIBADI. .

Tuesday 21 December 2010

Stokis De Bella - Alor Setar (Zon Utara)


Bella-Z Mutiara Marketing (M) Sdn Bhd mempunyai satu pasaran rangkaian produk yang hebat dibawah jenama De Bella yang menggunakan pati aloe-vera yang banyak mempunyai kebaikan untuk kesihatan tubuh badan.Untuk tujuan tersebut, syarikat akan memperkukuhkan lagi rangkaian produknya dengan menubuhkan lebih daripada 100 pusat servis di seluruh Malaysia. Produk baru juga akan diperkenalkan bagi membantu para pengedar meningkatkan jualan.

Pihak syarikat kini sedang giat mempromosikan produk terbaru LITCHIN. Disamping dapat menguruskan dan melangsingkan badan, ia juga dapat membantu dalam proses penghadaman dan pembakaran lemak. Apa yang lebih penting ialah perut anda lebih kenyang walaupun kuantiti makanan yang anda ambil kurang dari sebelumnya. Inilah yang dikehendaki oleh mereka yang mengamalkan diet dan waktu yang sama dapat menurunkan berat badan.

Cantik, Sihat dan Langsing dengan mudah


Enzim - Memperlahankan pengeluaran lemak dan mempercepatkan pembakaran lemak, berupaya menurunkan kadar lemak dalam organ yang menyumbang kepada penyakit-penyakit kronik serta membantu mengurangkan selera makan.

Fiber - Ia melicinkan usus dan memudahkan proses pembuangan najis, mengurangkan lemak dan paras kolesterol, mengurangkan sembelit, mengatasi masalah buasir, dan membantu menurunkan berat badan.Formulasi hebat bg mereka yg low metabolisme .. sesuai utk yang muda dan yg sudah berusia
Untuk mendapatkan produk Litchin sila hubungi :

Pn Sajidah 013-4753101.

0 comments:

Post a Comment

Satu Percubaan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...