Subscribe:

Ads 468x60px

SELAYANG PANDANG.

Blogroll

HARI : JUMAAT, AHAD DAN SELASA MASA : SELEPAS SOLAT MAGHRIB PENCERAMAH : USTAZ MAHADHIR (JUMAAT MINGGU 4), USTAZ MUHAMAD HAFIZ ABDUL HALIM (AHAD : MINGGU 1,3&4), USTAZ AHMAD YAHYA, USTAZ BAHRUM ( (MINGGGU 1 & 3) DAN USTAZ YUSUF MAHMUD (MINGGU 2 & 4). SEMUA DIJEMPUT HADIR >>> JIMAT MASA, JIMAT TENAGA. TOPUP SENDIRI, BAYAR BILL SENDIRI.. SEMUA BUAT SENDIRI. WHATSAPP 0195737375. SATU PERKONGSIAN UNTUK KEMUDAHAN, BUKAN LEBIH KEPADA KEUNTUNGAN PERIBADI. .

Sunday 23 January 2011

Minggu ICT KMK 2010

Variasi Jaya Enterprise

Ketari Merah Enterprise

Unit Telnologi Maklumat KMK menganjurkan Minggu ICT KMK mulai 12. Dis – 16 Dis 2010. Pelbagai aktiviti diadakan sepanjangjang minggu ini, antaranya termasuklah pertandingan “games”, Explore Race dan sebagainya. Semua aktiviti ini dijalankan disekitar Makmal Komputer KMK. Para per pelajar adalah dialu-alukan untuk menyertai pertandingan ini dengan merujuk poster / iklan yang telah ditampal atau datang sendiri kemakmal pada minggu tersebut.

Disamping itu terdapat juga gerai jualan peralatan komputer yang ditempatkan di tingkat bawah Makmal Komputer atau di Ruang Legar Perpustakaan. Unit Teknologi Maklumat mengalu-ngalukan kehadiran para pelajar dan tuan-tuan ke Minggu ICT ini. Sebarang pertanya sila hubungi Mohd Iqbal ditalian 0133001343.

0 comments:

Post a Comment

Satu Percubaan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...